Menu

Kto pyta nie błądzi!

Najczęściej zadawane pytania

Możesz utworzyć dowolną liczbę stron, czyli dowolną liczbę e-CV, portfolio, voice-CV, wizytówek i e-sklepów.

Wykupiony przez ciebie pakiet PROfesjonalisty lub pakiet FORever jest przypisany tylko do wskazanej przez ciebie strony.

Możesz zalogować się na 3 sposoby.

  1. Wejdź na nojobnofun.pl i kliknij w link Zaloguj się.
  2. Jeśli adres twojej strony, to np. https://nowak.nojobnofun.pl, to adres logowania bezpośrednio do panelu twojej strony to https://nowak.nojobnofun.pl/admin. Po wpisaniu tego adresu przejdziesz na stronęlogowania.
  3. Jeśli używasz własnej domeny na naszej platformie, np. domena.pl, to adres logowania jest taki: https://domena.pl/admin.

Po zalogowaniu się na nojobnofun.pl zostaniesz przekierowany na stronę swojego konta. Tam zobaczysz link stwórz nową stronę. Klikając w ten link przejdziesz na stronę, gdzie stworzysz nową stronę.

Możesz samodzielnie usunąć stronę. Zaloguj się na nojobnofun.pl, po czym zostaniesz przekierowany na stronę swojego konta, gdzie zobaczysz listę swoich stron. Następnie kliknij USUŃ przy danej stronie, którą zamierzasz usunąć. Przejdziesz na podstronę, gdzie trzeba potwierdzić operację. Następnie otrzymasz wiadomość na swój adres e-mail. Klikając w zamieszczony tam odnośnik skutecznie i nieodwracalnie usuniesz swoją stronę.

Usunięcie strony nie oznacza usunięcia konta na platformie No job no fun.

W wyniku usunięcia strony wszystkie zamieszczone tam dane (pliki i treści) zostaną trwale usunięte i nie będzie można ich odzyskać. W wyniku tej operacji adres twojej strony nie będzie już dostępny w sieci, choć wyszukiwarki mogą go jeszcze pokazywać w wynikach wyszukiwania przez jakiś czas.

Jeśli chcesz usunąć także konto na platformie No job no fun, a wraz z nim wszystkie swoje strony, wyślij do nas wiadomość z tego adres e-mail, który jest przypisany do twojego konta.

Jeśli nie masz jeszcze swojego konta, przejdź na stronę główną nojobnofun.pl i kliknij w duży przycisk Stwórz stronę. Jeśli już masz swoje konto, to po zalogowaniu na stronie swojego konta zobaczysz link stwórz nową stronę.

Podczas rejestracji swojej 1. strony zostaniesz poproszony o podanie kilku danych:

  • Login: wpisz jedno słowo złożone tylko z małych liter i cyfr.
  • Adres e-mail: na podany przez ciebie adres zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym.
  • Adres strony: system automatycznie wygeneruje adres na podstawie wpisanego wcześniej przez ciebie loginu. Zmień adres według własnego uznania. Zalecamy podać w adresie strony swoje nazwisko, imię i nazwisko, pseudonim, nazwę projektu, nazwę marki lub nazwę firmy.
  • Wybierz domenę, obecnie do dyspozycji masz mycv.works, nojobnofun.pl, nojobnofun.eu oraz nojobnofun.com. Jeśli chcesz możesz dodać później własną domenę. Dowiedz się więcej ›
  • Imię i nazwisko: będzie to nazwa witryny wyświetlana na etykiecie karty/okna przeglądarki internetowej, którą później możesz sobie zmienić.

Po zalogowaniu na nojobnofun.pl zostaniesz przekierowany na stronę swojego konta, gdzie zobaczysz listę swoich stron. Kliknij w USTAWIENIA przy wybranej swojej stronie, aby przejść do panelu konkretnej strony. Każda strona ma swój oddzielny panel CMS. Jest tam szereg różnych ustawień, z którymi warto się zapoznać.

Aby dowiedzieć, jak uzupełnić czy edytować swoją stronę przejdź do instrukcji obsługi.

Po zalogowaniu się na nojobnofun.pl zostaniesz przekierowany na stronę swojego konta, gdzie zobaczysz listę wszystkich swoich stron. Czyli wszystkie e-CV, portfolio, voice-CV, wizytówki i e-sklepy. Każda strona ma swój oddzielny panel (CMS), gdzie możesz zarządzać treściami wybranej strony.

Po zalogowaniu się na nojobnofun.pl zostaniesz przekierowany na stronę swojego konta. Tam zobaczysz link edytuj konto. Klikając w ten link przejdziesz na stronę, gdzie można zmień swój adres e-mail.

Po zalogowaniu się na nojobnofun.pl zostaniesz przekierowany na stronę swojego konta. Tam zobaczysz link edytuj konto. Klikając w ten link przejdziesz na stronę, gdzie można ustawić nowe hasło.

Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, to na stronie logowania do platformy nojobnofun.pl kliknij w odnośnik Nie pamiętasz hasła?. Potem otrzymasz na swój adres e-mail dalsze instrukcje i możliwość ustawienia nowego hasła.

Jeśli korzystasz z pakietu bezpłatnego pojemność dysku dla każdej strony wynosi 20MB. Jeśli zdecydujesz się na pakiet PROfesjonalisty lub pakiet FORever będziesz dysponować powierzchnią 200MB na stronę, do której masz przypisany pakiet.

Po zalogowaniu się na nojobnofun.pl zostaniesz przekierowany na stronę swojego konta, gdzie zobaczysz pełną listę swoich stron i ich adresy. Każdą stronę możesz otworzyć w nowej karcie. Trzeba tylko kliknąć w strzałkę znajdującą się obok adresu danej strony.

Adres każdej strony zaczyna się od https.

Maksymalny rozmiar pliku, jaki możesz załadować do mediów swojej strony wynosi 10MB. Nie warto wgrywać cięższych grafik na swoją stronę, gdyż niepotrzebnie tracisz swoje miejsce na dysku. Poza tym i tak nie posługujemy się tak dużymi monitorami, aby wyświetlić grafikę w pełnej rozdzielczości bez konieczności scrollowania.

Do zmniejszania rozdzielczości wielu plików jednocześnie polecamy bezpłatny program IrfanView.

Chcesz wgrać film na swoją stronę? Wpierw wgraj go na YouTube lub Vimeo. Następnie wklej link w edycji treści wybranej strony lub przejdź do ustawień profilu zawodowego i wklej link do odpowiedniego pola.

Dostęp do platformy jest bezpłatny przez pierwszych 7 dni od stworzenia strony. Jeśli nabędziesz pakiet PROfesjonalisty do wskazanej przez ciebie strony, to przedłużysz jej używanie o kwartał lub rok. A dzięki pakietowi FORever zyskujesz dostęp do wskazanej strony do końca świata 🙂

Na stronie twojego konta przy wybranej swojej domenie kliknij w przycisk Twój pakiet. Zostaniesz przekierowany na stronę wyboru pakietu PROfesjonalisty, gdzie możesz wybrać system płatności kwartalny lub roczny.

Są tam dwa sposoby płatności: PayPal oraz przelew tradycyjny. Jeśli nie masz konta Paypal możesz jednorazowo na stronie PayPal wprowadzić dane swojej karty płatniczej.

Jeśli jesteś zainteresowany nabyciem pakietu FORever wykonaj po prostu przelew bankowy na nasz rachunek.

92 2130 0004 2001 0563 1353 0001
Stowarzyszenie “Absolwenci na walizkach”

tytuł przelewu: login oraz nazwa strony

Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, administrator przedłuży ważność twojego konta o wskazany okres.

Na platformie No job no fun stworzysz 5 rodzajów stron: e-CV, portfolio, voice-CV, wizytówkę, e-sklep.

Szczegółowe instrukcje są dostępne w instrukcji dla ambitnych.

Są 2 sposoby płatności: PAYPAL i PRZELEW BANKOWY

Zaloguj się na stronie głównej nojobnofun.pl, po czym zostaniesz przekierowany na stronę swojego konta. Kliknij w przycisk TWÓJ PAKIET. Zostaniesz przekierowany(a) na stronę z tabelą pakietów. Wybierz odpowiedni pakiet oraz formę płatności:

  • PayPal: po kliknięciu na logo PayPal zostaniesz przekierowany na stronę płatności PayPal, gdzie możesz zapłacić także swoją kartą
  • Przelew bankowy

PAYPAL

Od momentu zatwierdzenia transakcji dana kwota będzie cyklicznie pobierana z twojego konta PayPal, co 1 rok lub kwartał. W ten sposób ważność twojego konta na platformie No job no fun będzie automatycznie się odnawiać.

Jeśli chcesz anulować daną subskrypcję, aby dane płatności nie były automatycznie już ściągane z twojego konta PayPal, zaloguj się do swojego konta PayPal i anuluj daną subskrypcję. Od momentu anulowania subskrypcji nie będą od ciebie pobierane już żadne płatności.

Po zalogowaniu na stronie PayPal trzeba kliknąć w koło zębate w górnym prawym rogu, potem iść do zakładki Ustawienia płatności, a potem kliknąć w Zarządzaj wstępnie zatwierdzonymi płatnościami i tam anulować subskrypcję.

PRZELEW BANKOWY

Jeśli nie masz konta PayPal i nie chcesz go zakładać, możesz dokonać płatności w sposób tradycyjny wykonując przelew na nasz rachunek bankowy:

92 2130 0004 2001 0563 1353 0001
Stowarzyszenie “Absolwenci na walizkach”

tytuł przelewu: login oraz nazwa strony

Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, administrator przedłuży ważność twojego konta o wskazany okres.

Do mediów możesz załadować pliki w formacie: jpg jpeg png gif pdf doc docx odt xls xlsx ods txt rtf ico mp3 wav wma m4a m4b.

Jeśli chcesz śledzić ruch użytkowników na swojej stronie, załóż konto w Google, a potem zaloguj się do Google Analytics.

Rejestrując tam swoją stronębędziesz mógł pobrać kod trackingowy i wkleić go do ustawień swojej strony.

Na stronie twojego konta na nojobnofun.pl jest lista twoich stron, a przy każdej przycisk SEO. Kliknij tam i przejdź do dalszych ustawień.

Możesz wprowadzić tam również opis swojej strony, który będzie widoczny w wynikach wyszukiwania w Google (SERP).

Opis strony dla SEO to max. 160 znaków ze spacjami. Większość wyszukiwarek nie wykorzystuje dłuższych opisów. Opis nie będzie widoczny od razu w wynikach wyszukiwania. Wyszukiwarki indeksują strony regularnie, ale nie deklarują dokładnej częstotliwości. Zazwyczaj na drugi dzień zmiany są już widoczne.

SEO – na pozycję twojej strony w wynikach wyszukiwania ma wpływ m. in. unikalna treść twojej strony, częstotliwość jej odświeżania i budowania nowych treści. Z tego powodu warto pisać bloga!

Zmiana adresu strony

Nie możesz samodzielnie zmienić adresu swojej strony. Jeśli chcesz zmienić adres, to skontaktuj się z nami.

Zmiana nazwy i tytułu strony

Tytuł strony jest ważny pod względem SEO. Jest wyświetlany na karcie lub oknie twojej przeglądarki. Możesz samodzielnie zmienić tytuł strony, który został przez ciebie zdefiniowany początkowo podczas rejestracji. Przejdź do panelu strony, dalej do ustawień, a następnie do zakładki imię i nazwisko.

Zalecamy, aby tytułem strony było:

  • twoje imię i nazwisko
  • imię i nazwisko wraz z branżą czy stanowiskiem pracy
  • nazwa firmy lub marki