Menu

Platforma demo

Przygotowaliśmy platformę demo pod adresem https://firma.work, gdzie możesz zarejestrować się jako zwykły użytkownik. Uzyskasz dostęp do konta, które “będzie podobnie wyglądało” jak konto potencjalnego odbiorcy twojej platformy.

“Wyglądało podobnie”, gdyż na platformie demo zaprezentowaliśmy przykładowy szablon dla domeny głównej platformy. Mamy ich więcej 🙂 Zobacz tutaj wszystkie dostępne szablony (obecnie mamy ich 15). Warto pamiętać, że strona główna twojej platformy może być jednocześnie stroną twojej instytucji lub firmy.

Po zalogowaniu na platformie demo otrzymasz testowy dostęp do wybranych szablonów stron. Tworząc własną platformę otrzymasz dostęp do wszystkich naszych szablonów. Tutaj możesz przejrzeć szablony. Co około 2 tygodnie dodajemy nowy szablon. Samodzielnie zdecydujesz, które szablony udostępnić użytkownikom twojej platformy.

Screeny z opisem najważniejszych funkcji platformy, z którymi będziesz miał do czynienia jako Administrator Platformy

1. Konto użytkownika, potencjalnego odbiorcy twojej platformy

Link “zarządzaj platformą” będzie widoczny tylko dla ciebie jako Administratora Platformy.

Użytkownik może edytować swoje konto: zmienić hasło oraz adres e-mail.

Każda strona użytkownika ma kilka czerwonych przycisków.

Ustawienia – przejście na stronę panelu administracyjnego danej strony (CMS). Każda strona ma oddzielny CMS.

Twój pakiet – strona z informacją o pakiecie używanym na danej stronie, gdzie użytkownik może wykupić pakiet dostępu do twojej platformy. Pakiety, ceny, rabaty, formy płatności – samodzielnie zdefiniujesz te rzeczy w ustawieniach platformy.

SEO – ustawienia strony, gdzie użytkownik może dodać kod śledzenia Google Analytics, a także ustawić opis strony widoczny w wynikach wyszukiwania (SERP).

Szablony – strona, gdzie użytkownik aktywuje szablon strony. Samodzielnie zdecydujesz, które szablony udostępnić swoim użytkownikom.

Usuń – usunięcie strony. Użytkownik natomiast nie może samodzielnie usunąć swojego konta. Może to zrobić tylko Administrator Platformy. Praktyka jest taka, że użytkownik chcący usunąć swoje konto powinien wysłać wiadomość mailową do Administratora Platformy z tego adresu e-mail, który podpięty jest pod jego konto.

Kłódka – opcja zabezpieczenia strony hasłem. Kiedy strona nie ma ustawionego hasła, to jest wyświetlana ikona otwartej kłódki. Ta funkcja jest często używana przez szukających pracy, którzy hasło do strony przekazują tylko wybranym pracodawcom / rekruterom.

Zwróć uwagę na ikonę Captchy Google w dolnym prawym rogu. Pojawia się ona wtedy, kiedy na stronie użytkownik wyświetla jakiś formularz. Jest to zabezpieczenie przed różnego rodzaju spamowaniem (skryptami spamerskimi).

2. Zarządzanie stronami użytkownika

Jako Administrator Platformy będziesz widzieć listę wszystkich stron użytkowników. Każdą stronę użytkownika możesz edytować i skasować. Możesz swobodnie przejść do panelu administracyjnego wybranej strony.

Kolumna Pro Site – klikając tam przejdziesz na stronę, gdzie ręcznie przypiszesz pakiet danej stronie użytkownika. Jest to konieczne, kiedy użytkownik zapłaci za pakiet w formie tradycyjnego przelewu bankowego. W przypadku płatności użytkownika przez PayPal wszystko dzieje się automatycznie.

3. Zarządzanie użytkownikami

Jako Administrator Platformy będziesz widzieć listę wszystkich użytkowników i miał wgląd w dane, które podali podczas rejestracji: adres e-mail, imię i nazwisko. Będziesz mógł wygenerować użytkownikowi nowe hasło.

Możesz dodawać, edytować i usuwać użytkowników. Użytkownik sam nie może usunąć swojego konta. Może to zrobić tylko Administrator Platformy. Praktyka jest taka, że użytkownik chcący usunąć swoje konto powinien wysłać wiadomość mailową do Administratora Platformy z tego adresu e-mail, który podpięty jest pod jego konto.

Pamiętaj, że usunięcie konta użytkownika nie oznacza, że zostaną automatycznie usunięte jego strony. W przypadku usunięcia konta użytkownika bez wcześniejszego usunięcia jego stron, jego strony zostaną zachowane i nie będą mieć przypisanego żadnego administratora. Możesz oczywiście przypisać do tych stron nowych użytkowników (administratorów).

4. Zarządzanie szablonami na platformie

Jako Administrator Platformy możesz aktywować i dezaktywować szablony stron (motywy stron) na swojej platformie. Tworząc własną platformę otrzymasz dostęp do wszystkich naszych szablonów.

Dodatkowo będziesz mógł udzielić dostępu do jakiś szablonów tylko wybranym przez siebie użytkownikom.

5. Ustawienia pakietów dla użytkowników

Jeśli chcesz, aby twoi użytkownicy płacili ci za dostęp do twojej platformy, to zdefiniujesz samodzielnie pakiety oraz kwoty.

Czym mogą się różnić pakiety między sobą?

  • Okresem subskrypcji: miesiąc, kwartał lub rok. Jeśli użytkownik zapłaci przez PayPal, to jego pakiet będzie się odnawiał automatycznie, a środki finansowe będą automatycznie schodzić z jego konta i wędrować prosto do ciebie.
  • Dostępem do szablonów: zdefiniujesz które szablony obowiązują w którym pakiecie.
  • Wielkością przestrzeni dyskowej, czyli ile MB będzie miał użytkownik na swoje pliki.

6. Formy płatności

Istnieją 3 formy płatności dla użytkowników:

  • Tradycyjny przelew bankowy – użytkownik otrzymuje twój numer rachunku, a ty po zaksięgowaniu u siebie wpłaty ręcznie aktywujesz pakiet użytkownikowi na jego stronie.
  • PayPal.com – można także zapłacić swoją kartą płatniczą, np. kartą kredytową, kartą bankomatową – debetową. Dzięki tej formie płatności użytkownik tworzy automatyczną płatność cykliczną. Co miesiąc, kwartał lub rok środki z jego konta PayPal będą wędrować do ciebie.
  • Stripe.com – w Polsce jeszcze mało popularny.

7. Tworzenie tabel z pakietami

Aby atrakcyjnie zaprezentować użytkownikom Twojej platformy pakiety oraz ich specyfikację, w ustawieniach platformy możesz stworzyć eleganckie tabele oraz modyfikować ich layout.

Dodatkowo możesz dodać do specyfikacji pakietów rzeczy, które są poza funkcjonalnością platformy, np.:

  • doradztwo w jakimś zakresie,
  • bezpłatne gadżety,
  • szkolenia on-line,
  • dedykowany newsletter z jakimiś rabatami od partnerów.

8. Definiowanie treści wiadomości mailowych

Użytkownik otrzymuje wiele automatycznych wiadomości wysyłanych przez platformę. Będziesz mieć wpływ na treści tych wiadomości.

Użytkownik otrzymuje wiadomość na swój adres e-mail:

  • kiedy zarejestruje się na platformie,
  • kiedy zostanie aktywowany pakiet na jego stronie,
  • kiedy będzie kończyła się subskrypcja pakietu na jego stronie.

Masz jakieś pytania? Potrzebujesz więcej informacji?


tel. 731 631 377 · mail: kontakt@nojobnofun.pl